subota, 8. veljače 2014.

Mars i Saturn; Hanuman i Šani

Povodom približavanja Marsa položaju Saturna u tranzitu ovdje je jedna zgoda iz "Ramajane" koja opisuje odnos između Marsa i Saturna:
Dok je vojska Šri Rame gradila most kojim je trebala preći na otok Lanku Hanuman je bio zadužen za čuvanje sigurnosti mosta kako ga neprijatelj ne bi oštetio. Hanuman predstavlja energije Marsa.
Jednog je jutra Hanuman bio uronjen u svoje jutarnje molitve kada je naišao Šani (ili Saturn). Šani je rekao Hanumanu:
"Ja sam najmoćniji Šani, čuo sam da si i ti vrlo moćan i zato te želim testirati. Otvori oči i bori se sa mnom."
Hanuman je otvorio oči i rekao Šaniju:
"Sada sam zaokupljen meditacijom na mog voljenog Gospodina. Nemoj me uznemiravati te me ostavi u miru na neko vrijeme."
No Šani je bio uporan u svojim zahtjevima za borbom. Hanuman je tada produžio svoj rep i obuhvatio Šanija. Stisak Hanumanovog repa je bio toliko snažan da se Šani nije mogao osloboditi. Repom je Hanuman mlatarao amo-tamo i tako se Šani izudarao o okolne stijene. Kada je bol postala neizdrživa Šani je počeo moliti:
"Pusti me, molim te oslobodi me..."
Hanuman je odgovorio:
"Pustiti ću te ako mi obećaš da nikad nećeš zadavati nevolje štovateljima Gospodina Rame."
Šani je morao obećati:
"Napraviti ću to što tražiš. Nikad se neću petljati u karmu osobe koja se preda Gospodinu Rami."
Tada je Šani bio oslobođen te je zamolio Hanumana ako mu može obezbijediti ulje od goruščice kako bi njime ublažio izudarane udove, ogrebotine i rane. Zbog toga postoji običaj da se Saturnu ili Šaniju često nudi ulje goruščice kako bi se zadovoljio.
No, Mars (Hanuman) pobjeđuje Saturna (Šanija) što nam jasno govori kako je Saturn u znaku koji je pod vladavinom Marsa debilitiran (Ovan). Aktivnost i visoka energija Marsa, temperament, strast, ratnički i borbeni (nepobjedivi) duh su osobine koje mogu pobijediti teškog, hladnog, krutog Saturna koji predstavlja kaznu, strah, otpor i odbijanje, razočarenje i frustraciju.


Nema komentara:

Objavi komentar